God eftermiddag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. hur mår alla..=)
Jag mår fint..
sitter duschad, påklädd, fixad i soffan och väntar på att kl skall gå..
oj duktig jag.. haha..=)
gick upp redan kl 11... *dukig flicka*

skall träffa Bettan kl 1 i Lerum för att äta buffe på den japanska restaurangen...
tycker dock Partille har bästa suschin men i Lerum har dom varm japansk mat oxå... deras vårrullar!!!
GAAAH!!!
Har dock kommit på en sak...
jag MÅSTE ta tag i min diet NU!!!!!
detta håller inte!!!
nu har jag gått upp 1 kg...
hållt mig på samma ett bra tag men nu var jag tvungen att väga mig och vikten slog mig som en fet kotlett i min panna..!!!
FAN!!!
Pinsamt att jag inte tränar mer!!!!
funderar på Nääs i morgon bitti om det fortfarande skulle hålla på.. var ju bara under vissa veckor!!
tränade ju combat igår.. men måste träna varje dag om det skall hända nått!!!
Skall sätta upp mig på träningspass hela veckan nu.. JAG MÅSTE!!!!
Jävla mig!!
**********
I allafall kvällen igår var hel mysig...
kollade först på "Edge of Darkness" med Mel Gibson...
sen även "Poseidon" som gick på Tv...
Åt Tacos emellan..=)
jag drack rödvin och njöt av det..=)
får se vad dagen har att bjuda på.. kommer snart upp ett inlägg för min sista semester vecka...
=(
ha det

Kommentera inlägget här :