Jag lever...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. dock men ett lite tyngre huvud idag...
Nä inte så farligt faktiskt....
mår rätt okej..=)
Drack riktigt rökt Whiskey igår.. det var mumma...
festen var jätte trevlig igår...
Daniels mamma kom till oss vid 4... vi bjöd på kaffe och jag fixade mig det sista.. sen körde hon oss till Pappa.. vi hämtade även upp Marielle och Carl med den fina korgen..=)
Pappas och Monas Present..=)
Massa gott i den korgen..=)
Viner, Öl, champange, ölkorvar, kex, ostar,ananas och en liten bok om Whiskey..=)
tror pappa blev glad..=)
festen var jätte trevlig... dom hade ju ställt upp ett tält på baksidan..=)
var ju rätt varmt denna dag.. det tackade vi för..=)
Jag och mina kära systrar..=)
Svärsönerna..=)
Mingel bilder..=)
Den goda maten..=)
Våran trummis Lasse hade varit i Thailand några veckor och kommer hem med denna på sin arm..=)
Så jäkla grym.. haha.. vårat band rockar!!! =)
Vi hade grymt kul hela kvällen...
mina systrar och deras respetkive och jag och Daniel hade det grymt roligt... vi ungdomar som dom andra sa..=)
kvart över 1.. så tog jag, Daniel, Marielle och Carl tåget hem.. dom hoppade ju av i Lerum och vi hem till Jonsered.. går ju grymt fort med tåg..=)
hem och nana med en gång..=)
nu funderar jag på att göra det jag gjorde igår på dan.. ligga ute i gräset och LÄSA!!!
Har 1 kapitel kvar av andra boken sen börjar jag på bok 3..!!
i morgon börjar jag jobba igen...
satans semester till att ha vart tråkig!!!
Tråkigt väder och inte gjort nått typ..
idag skall jag in till Göteborg med Marie och fira sista semesterdagen på kulturkalaset.. skall bli kul!! =)
ha det

Kommentera inlägget här :