Juldagen 2010

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tjenis...
Äntligen hemma och har packat upp allt och städat lite...
jag skall snart lägga mig i soffan och vila lite kanske kika på
"Trolltyg i Tomteskogen" som jag spelade in igår...=)
LOVE IT!!
Ikväll blir det antagligen utgång.. inget bestämt ännu.. får se vad min gamla kropp orkar.. förra året var jag ju faktiskt på Basic..=)
kanske blir det iår igen..=)
Blev inte många inlägg igår för mms bloggandet funkade inte som det skulle...
men men..
sov ju hos pappa och upp tidigt i morse för att åka till Daniels föräldrar .. där åt vi Brunch och delade ut julklappar...
detta är vad jag fått i år av släkten..=)
Stekpanna av systra min då hon hade dragit mig som namn att köpa till..
sen fick jag ljus och tesil med en teburk av mamma... lilla älskade mamma..=)
Hon fick en stor sån värmefilt från ODH Nordica som man värmer upp i eluttag av oss döttrar..=)
hemma hos Daniels föräldrar fick vi detta..=)
En mortel och stekpanna där med...=)
plus denna korg med massa gottit i den..=)
Sen fick jag även denna av Daniels mamma..=)
beyonces parfym plus body lotion och shower gel..=9 Blev jätte glad.. stod mellan denna och Britney spears Parfym igår på Kicks då jag bytte Daniels parfym... jag valde ju Britney Spears Parfym...
...så jag är glad att jag fick denna med...=)
ja dagen igår var jätte trevlig ...
god mat...
Mumma...=)
och Daniel och jag var så fina så..=)
Tröjan fick han av mig i julklapp..=)
Nä nu skall jag vila i soffan...
sen hoppas jag Daniel har maten klar när jag vaknar... sen ikväll blir det kanske party då som sagt..=)
Gott..=)
ha en trevlig kväll!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Massa bra sakar du fått.. :)

Tur det gick och byta den... ;)



Många som sak till Basic, sugen jag med. Men får bli nästa år... hoppas ni får en trevlig kväll. Kram

Kommentera inlägget här :