Nyår!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja snart nalkas det nytt år...!!!
Vad skall ni alla hitta på på nyår...???
För mig är nyår så jävla överskattat... jag bryr mig inte längre.. jag kan lika väl sitta hemma och glo på fyrverkerierna genom fönstret...
jag vill dock ha god mat så är jag nöjd!!!
Vi satt igår vid middags bordet och betsämde oss och nu har vi beslutat att det blir Skåne i år...
Daniels föräldrar skall ner till jaktstugan och vi följer med...
hade 3 alternativt men detta kändes bäst...
där kan vi äta gott... trevligt sällskap och sova på plats...
dom andra är det lite svårare att fixa både skjuts hem och sovplats på...
nä blir bra detta..=)
Förra året firades ju hos Syrran...
Jag och Daniels första nyår tillsammans... sov då hos Marielle och Carl för dom var bortresta så hade deras hus för oss själva..=)
NYÅR 2009/2010 (POJKVÄN)
året därpå firades hos Jessica och Björn... jag GICK hem därifrån mitt i natta ,bodde då i GRåbo.. tog bara sisådär 2 timmar typ...
NYÅR 2008/2009 (SINGEL)
Året därpå firades hemma hos Johnny i Gråbo..
Började kvällen med att äta hemma hos Bettans kompis Johan i Lerum sen fortsatte vi kvällen hos Johnny i Gråbo! Jag bodde ju då hos min syster Marielle i Olstorp så hade inte så långt hem..=)
NYÅR 2007/2008 (SINGEL)
Året därpå så var ju jag tillsammans med mitt ex Dan så vi firade ihop med mina systrar hemma hos min syster Marielle...
NYÅR 2006/2007 (POJKVÄN)
Året därpå var ett katastrof nyår...
Skulle fira med min pojkvän och typ 4 andra par hemma hos Linda då dom bodde i Floda, Dagen innan nyår kläcker exet ur sig att han tänker jobba på nyår för det är så goda pengar (Behöver jag nämna att det tog slut i Januari sen) så det sluta med att jag firade nyår själv med dom andra 4 paren... skitkul tolvslag jag lovar... inga bilder från det nyåret av förståliga anledningar=)
ERROR
NYÅR 2005/2006 (POJKVÄN)
Året därpå var nog mitt bästa ever... jag fick erbjudande till att jobba som servetris på en restaurang vid Partille station.. ett snobbpar från Lerum skulle ha stor Nyårsfest så jag tackade jag.. skålade med vatten med mig själv vid tolvslaget och åkte därifrån med 2000 spänn i plånboken! Åkte dock på att vara chaufför och hämtade alla mina vänner som hade varit på en stor nyårsfest ute i Kungsbacka...=)
Inga kort tagna från den kvällen heller..=)
ERROR
NYÅR 2004/2005(SINGEL)
Året därpå så började jag kvällen hos min kära syster åt som vanligt Oxfile med hasselbackspotatis och massa gräddsås... åkte sen vidare till Hulan... hamnade hos en kompis bror och hans kompis men gick sen över till Maries mamma, min jobbarkompis Andersson var med oss men fick tyvärr en rätt tråkig fylla så fick sitta och trösta han halva kvällen, tolvslaget fick jag i allafall firat med Marie på utsidan=)
Ja nu har vi kommit så långt bak i tiden att kameran knappt fanns så tyvärr inget kort därifrån heller...=)
ERROR
NYÅR 2003/2004 (SINGEL)
Ja och året innan det började jag oxå hemma hos min syster för att äta den årliga oxfilen och hinka i sig massa gräddsås..=) Fortsatte sen att fira nyår  med Marie och Åsa och då var vi på fest i stan där min syster Marielle och hennes kompisar var... det var faktiskt ett riktigt roligt nyår=) slutade med att jag somnade på gästsängen och vaknade ensam i hela lägenheten typ vid 10 på morgonen=)
Inte mye kort där heller!!!
ERROR

NYÅR 2002/2003 (SINGEL)
Året innan detta hade jag väl inte det bästa nyåret, jag har inget minne av det och i min dagbok var jag ledsen. bitter och riktigt sur på mitt dåvarande asshole till ex.. han var ett otroget svin och vi hade velat som fan veckorna innan med uppehåll och annan skit! Tror jag firade nyår med han men har ingen aning om vad vi gjorde.. så big fat ..
ERROR
NYÅR 2001/2002 (POJKVÄN)
Året innan det så hade jag faktiskt ny pojkvän igen...
vi firade in det nya året i Gamlestan hos en gammal tjejkompis till mig=) Det var trevligt sällskap och bra mat=) Dock var en av mina tjejkompisar helt knäckt då hennes kille precis gjort slut med henne så fick tröstat henne halva kvällen!
Ingen bild här heller..=(
ERROR
NYÅR 2000/2001 (POJKVÄN)
Sen sist men inte minst det stora Millenium nyåret!!!!
Kvällen började faktiskt bra... jag och min syster Linda firade nyår hemma hos hennes grannar, det var fondue och massa gott.. tyvärr blev jag sentimental full och hade inte kommit över ett ex som sårat mig så.. hamnade på en äng då jag bara skulle rasta mammas gamla hund det slutade med att jag satt där på en bänk ute i kylan och plötsligt började alla raketer skjutas... ja GOTT NYTT JÄVLA ÅR vet jag att jag tänkte... haha... bästa nyåret ever tror jag... PATETISKT!!!
Fanns inte digital kamera på den tiden...=) eller det kanske det gjorde men inte i min värld..=)
ERROR
NYÅR 1999/2000 (SINGEL)
Ja mer nyår orkar jag inte skriva om.. haft bra och även haft dåliga nyårsaftnoar...
Men jaja.... dax för tidigare generationer att ta över nu...
önskar er alla i allafall en god fortsättning och GOTT NYTT ÅR!!

Kommentera inlägget här :