Svett!

publicerat i Allmänt;
Då var första inomhus träningen avklarad..!!! Svettigt vart det.. och kul med.. kommer ha feting blåmärket på min vänstra benhiinna bara..=(.. smällar man får ta av inomhusfotboll!!!
har precis kommit hem svettig och gå och väntar på min babe som e på väg hem.. skulle vänta med att duscha för han ville duscha med mig=)
me svettig och go..=)

efter jobbet idag så vart det åka och panta alla burkar från julfesten på jobbet.. blev en hel svart soppsäck!!
Och jag vart 78 kr rikare.. GÖTT.. handlade lite och åkte sen och hämtade ut våran förhoppningsvis rätta BOXER!!!
Orka att det e fel igen!! Daniel får öppna och kolla sen.. så skall vi packa ner den som e fel och skicka tillbaka den i morgon!!
sen äntligen kom jag hem.. fick äntligen med mig mina blommor från jobbet hem!!
Stått på jobbet i 3 dar för jag har ju inte åkt direkt hem så jag har inte kunnat ta med dom!!

fick vikt tvätt och äntligen börjat med maten.. sååå hungrig!!!
MMMMMM!!!!
Lasagnette!!!

fick slängt i mig ett hörne bara sen svida om för träningen!!!
nu kom min älskling.. duscha sen lägga sig.. jobbar tidigt i morgon..!!
efter jobbet skall jag ta hand om detta....
Skräp skall slängas... burkar och flaskor pantas.. och grejer skall upp på vinden.. måste ju komma åt mina kläder!!!
ha det pöss
Helge hälsar..=)

Kommentera inlägget här :