Åhhhh...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... vad fint det blir.....
har nu målat klart vardagsrumsbordet och det står och torkar ihopsatt hemma hos pappa..I morgon får jag hem det=)
har börjat med köksstolarna... 3 av dom skall bara målas ett lager till på sen är dom med klara... den 4 stolen limmas för den var trasig så den skall slipas och målas i morgon..=).. tar då även med köksbordet=)
visst är vi duktiga???
blir så sjukt fint..=) så mycket fräschare..=)
har ju tillbringat 2 dar nu hemma hos pappa.. fått mat där.. dom har ju även gäster.. en av lillssyrrans kompisar med föräldrar som är på besök.. pappan är från Frankrike och Mamman är Dansk men dom bor i Stockholm...
Igår åt vi god hemmalagad Lasagne som min styvmamma gjorde...
och idag gjorde hon sin speciallitet.. Indisk mat... så gott!!!
idag kom även min farbror plus ett par som han känner på besök.. dom var från Borlänge och mannen kom ursprungligen från Scottland...
så idag vid middagsbordet var vi 5 olika nationaliteter..=)
En fransos, en Dansk, En indier,En Skotte och så vi 5 svenskar=)
det är vad jag kallar en internationell rätt..=)
Nu skall vi se film..
ha det gott..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Ja, det gör så mycket när man fixa om möbler, och så blir det som DU vill ha dem. Kul att du blir nöjd.. bilder??? :)

Kommentera inlägget här :