Skall snart....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. slänga i mig min gröt som står och väntar på mig....
laddar för jobb... är ju Fredag idag... fy fan vad gott.. det betyder att det är helg nu!!!!!!
Ikväll e det ju BIO!!!
TJOHO!!!
Och i morgon havet och grillning...
TJOHO!!!
hmm.. vägde mig i morse...
inte kul...
brukar göra det varannan Fredag morgon då jag jobbar sent...
74,2kg
stod vikten på....
fy fan... lika mycket som i vintras då jag tog tag i detta...
men ändå tycker jag se mig förändring på typ magen och så...
men jag vet inte...
jag lurar väl bara mig själv...
måste träna MER!!!!!
Nä ha en trevlig Fredag!!!!!
Hadet!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Det är muskler som väger nu, Loppis, inte fett!!!

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Väl skrivet, Pappa Pettersson.

3:e kommentar, skriven , av malin:

.. mmm.. eller hur... det låter bra i allafall.. haha..!!!

Kommentera inlägget här :