Åke trååååååk!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. det är jag det...
vill bara ligga i soffan och glo filmer hela kvällen känns det som..!!
igår var jag tråkig som inte blogga.. jag vet.. men det hanns inte...
jobbade och åkte sen med syrran till Lerum där det lunchades....
sen vart det hem och bädda ner sig under filten.. somnade lagom till VM invigningen!!!!
väcktes av min älskade som kom hem vid 17....
daskade liv i mig själv... duschade och gjorde i ordning mig lite smått.. Daniel åkte och köpte Kebabrulle till mig så jag fick ätit en halva innan jag åkte till jobbet...
var sjukt segt att jobba i går kväll..
första gången jag och syrran jobbade ihop...
det gick bra.. men satan vad segt det vart.. jag ville inget hellre än att åka hem och lägga mig!!!!
Så kl ett föste jag ut allt folk och sen var det skynda hem....
Daniel satt ju uppe fortfarande ung och pigg som han e.. men jag har nog aldrig varit så snabbt i säng...
TRÖTT!!!

Idag slog jag upp mina bevakningsorgan redan kl 10.00
GÖTT!

jag dundrade upp och var så glad att jag inte hade sovit bort hela dan!!!
diskade och gjorde frukost och dammsög..=)
sen fick jag upp odjuret från sängen oxå så vi kunde äta frukost ihop..=)
jag duschade och tog på mig...
sen åkte vi till mamma och hade köpt med oss bullar som vi fikade med...
stannade en timme sen åkte vi vidare till Ikea Bäckebol....
fick köpt en vit LACK hylla...
en sån lång som vi skall ha ovanför tvn i vardagsrummet...
köpte även lite växter eftersom dom andra bara dör hela tiden...
och en ram till ett fotografi för den ramen har gått i sönder...
efter IKEA så åkte vi till Daniels päron
där fick vi lite mat och stannade en stund...
nu är vi hemma...
och funderar på vad som händer ikväll..
men jag har ont som fan i magen.. för tog bara en tablett till maten och skulle nog behövt tatt 2..=(...
så nu krånglar magen..
jag skall nog åka iväg och handla lite gotta och hyra en film eller 2 och så myser vi hemma ikväll.. tror jag..=)
vad skall ni göra???

Kommentera inlägget här :