Dagen till ända...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... japp... kvällen börjar dra in...
solen har lagt sig lite...
och det känns som jag varit ute i solen hela dan!!!!!
underbart!!!!
Började dan med att jobba...
6-12.30...
sen ilade jag fort bort till gymmet...
kändes riktigt deprimerande att gå in på gymmet när solen lös och det var typ 27 grader ute!!!!
men men... man måste ju!!!
Blev power walk på bandet i 20 min...
sen fick armarna bekänna färg...!!!
var helt skakis i armarna efteråt... GÖTT!!!!

Efter det åkte jag och handla... glömmer varje gång att köpa nytt katthalsband då Helge har supit bort sitt...!!
hem... värmde på resterna från igår...
sen tog jag en bricka med maten och massa annat gott och gick ner och la mig på filten utanför...
hade köpt en korsords tidning oxå..
låg och bara mös med musik och sol och mat och dricka!!!
låg flera timmar för jag ville vänta in Daniel och Aramis och gå ner och bada...
dom var hemma först strax innan 17.. då var det dax att ge upp i solen...
brände ryggen .. fast fick smörjt in halva i allafall så nu har jag sånt fint streck på ryggen.. haha
Daniel hade ÄNTLIGEN med sig en borr hem så det satte jag igång med.. äntligen skulle hyllan upp..
jag gjorde det mesta då Daniel var som vanligt när han kommer hem från jobbet som en klubbad säl!!!
så nu sitter hyllan uppe.. den blev lite lite skev och den sattes lite lite för högt upp.. men annars är jag nöjd med mitt jobb... genomsvett blev jag..=)
få fixa lite mer saker att ställa där uppe..=)
efter det så fick jag i allafall släpat med mig hjärtat och Aramis ner till badet nedanför oss.. ligger ju i kohagen så det luktar koskit där men det vänjer man sig vid.. vi var helt själva och fan vad gött det va!!!
Min brända rygg!!!!
vi försökte få i Aramis men hunden hatar att bada..=)
efter det gick vi upp och lagade mat...=)
köttbullar med potatismos och brunsås med lingon... satans gott!!!
nu har jag duschat och e såååå trött.. inte fått sovit idag..=)
men känner mig nöjd med dagen...=)
I morgon jobbar Daniel sin sista dag...
FAN!!
Ingen som har ett jobb till honom??????

Hör av er i så fall!!!
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Har han ingen uppsägningstid?? Känna som allt gått så snabbt?? Vad vill han göra, eller är han på allt? Hör jag något vet jag vet jag ska rekomendera...

2:a kommentar, skriven , av malin:

ja egentligen har han ju det men dom har förlorat så himla mycket pengar redan i år så han måste gå omedelbart..=(.. han är öppen för ALLT!!!!! Tack gumman!!

Kommentera inlägget här :