Mm...

publicerat i Allmänt;
...
Nu äntligen...
jag e klar för kvällen.. CSI har precis börjat.. teet e kokat och vindruvorna upplagda..
Dagens synd:
Bellerina kladdkaka.. oj.. 3 st har redan slunkit ner.. livsfarligt!!!
tänkte dela med mig av lördagen nu=)
Kl 18 så samlades ett helt gäng på Gökboet i Göteborg..=)
Jessica var ju ovetande och fattade ingenting... haha..
var dax för femkamp!!
Blev Pilbågeskjutning/ Toalettrace/ Gladiator/ Rida på tjuren/ Sumobrottning!
Var sjukt kul!!!
Jag vann fan inte på nått.. haha..
lite bilder=)
GRYMT KUL!!!!!

Daniel filmade lite när vi åkte toalettrace.. jag åkte ju på spö som fan.. haha
Så jäkla kul!!!

Efter gökboet så drog vi ju hem till Jessica och Björn och fortsatte festen där.. jag hämtade upp Marie på vägen dit och släppte samtisigt av Daniel för han skulle in till stan och träffa en gammal kompis som numera bor i Norge..=)
Öberg och Jag hemma hos Jessica..=)
kvällen var alldels lagom
jag missade ju tyvärr melodifestivalen..=(..
men får se om nån repris visas snart och sen har ju skivan kommit ut nu så den skall köpas..=)
nu kommer snart min älskling hem så då får jag lägga ifrån mig datorn.. så nu e det färdigbloggat för idag=)
Skall snart torka håret och gå och lägga mig.. men först njuta klart av teet..
TJIP

Kommentera inlägget här :