Lördagens början..=)

publicerat i Allmänt;
.. Haft två bakfulla ikillar här idag...
en har legat i soffan och typ spytt.. den andra har åmat sig om sitt onda huvud inne hos mig.. kan inget annat än skratta åt dom... kl 11 tyckte jag det var dax att gå upp.. satte på kaffe.. koka gröt.. kokade ägg och dukade fram en riktig brak frukost till dom..=)
med rödspränbgda ögon fick dom i sig lite i allafall..
jag åt havregryns gröt med lågkalori sylt , ett ägg och 2 knäckemackor med advokado röra på..=)
NYTTIGT och GOTT!!!

sen donade jag i ordning efter oss tog på mig löpar kläderna....
.. och gav mig ut på en löparrunda...
jag höll på att DÖ!!!!

Nej riktigt så farligt var det inte.. men satan vad äckligt jobbigt det va..=)
en promenad runda som oftast tar 30-40 min tog nu 15-20 min för mig att slutföra.. det var ju inte fy skam ändå.. sprang hela rundan utan i uppförsbackarna då gick jag...
det e en jäkla skillnad på springa på bandet på gymmet och springa utomhus.. men det visste jag ju egentligen..=)
nu e jag duschad.. min röd het i ansiktet sitter i dock...
Jag innan duschen...
FY FAN!!

nu tar jag och masar mig iväg till Floda..
VI SKALL REPA!!!!
TJOHO!!!
Och Pappa skall vara med oxå...
ha det gott...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andréa:

hehee du e så rolig :) Tack! du med tjejen!!

Kraaaam!

Kommentera inlägget här :