Rövtrött...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. idag hade jag nog kunnat somna stående på trucken på jobbet så trött har jag varit.... fy fan.. var som en dimma hela dan.. somnade alldeles för sent igår då jag fastnade i ett CSI avsnitt... e ju så spännande..!!!!
jag stannade i allafall över 1 timma trots min trötthet idag.. vi har mycket som fan på jobbet som vanligt..=)
sen var det förbi affären köpa lite små saker som ägg och keso m.m
måste snåla som fan för vi har redan handlat på tok för mycket... jag får helt enkelt lära mig att BARA köpa det vi behöver.. jag e VÄRDELÖS på att handla mat...
att ha 4000 kr varje månad på 2 personer och 1 katt och dom ALLTID tar slut sista veckan det e INTE normalt...!!!
redan handlat för 2700:- sen den 23!!!!!



nu har jag i allafall fått i mig lite lunch och skall väl vila nån timme...
sen e det löpning ikväll.. skall sätta upp tvätt tid med..
och sen e det skönhets kväll här hemma.. håret skall färgas.. ögonbryn noppras och färgas.. fötter filas...
ja en riktig skönhets kväll..=)
Och det e ju Tisdag.. det betyder massa bra tv program!!! =)
skall försöka få fixat kommentarfältet här inne. e medveten om att det e helt fucked up..
=)
Sen för att svara på en kommentar=)
Jag vill inte säga NEJ till min dröm... jag strävar verkligen för den...
men mycket säger emot mig...
3 saker...
*MIN EKONOMI!!!!
Hur skall jag ha möjlighet till att leva på studielån med mina skulder????

*Jag är över 30 år.. skulle vara inne på mitt 33 andra år innan jag e klar.. jag tänker.. BARN!

*Sen Daniels vilja... han vill inte ha distans förhållande.. han fullkomligt vägrar..
Men det som säger för är..
*MIN DRÖM SEN MÅNGA ÅR TILLBAKA!!!

*Upplevelsen, nya bekanskaper...

*och efter 3 år så lär ju Daniel vara mer redo för att skaffa barn vilket han INTE är nu..!!!
Vilket väger mest..???
nog om det... vi får se.. e det meningen att jag skall bli Polis så kommer jag bli det...
jag tror alltid på ödet..=)
Nu skall jag vila... pöss på er...=)

Kommentera inlägget här :