Slappis!!!!

publicerat i Allmänt;
.. guess what???
Jag ligger fortfarande i sängen....
slapp eller vad???
jag behövde dock det.. varit så jäkla trött...
att jobba 2 kvällar i rad tar musten ur en.. igår värkte verkligen benen på mig... var så sjukt lite folk igår.. vi var klara redan kvart över 1... jag var hemma strax efter halv 2 i natt.. gott... Daniel var hemma så vi kröp ner i sängen tillsammans...=)
nu på morgonen har vi bara myst i sängen hela morgonen.. så jäkla gott...
Älskar min plutt så..!!!
nu skall jag dock ta mig ur sängen och rulla in i duschen.. snart kommer Marie osh Nadja och vi skall till Allum och fika..=)
haha.. vi hade så lite att göra i går så jag passade på att motionera.. fick upp och ner för trapporma ca 15 gånger.. brände gott i benen..=)
i morgon skall jag ut och springa.. dax för hård träning nu!!!
nä time to go up!!!!
ha det

Kommentera inlägget här :