Alltså det kan inte vara normalt att må så här...!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..
Min morgon var kanon.. jag var pigg och mådde bra .. något stel i min kropp bara men annars fint ju!!!
Men sen vid 1 så började jag må konstigt... yrseln satte in och huvudvärken kom smygandes.. trodde lite mat där vid halv 2 skulle hjälpa.. gjorde det inte.. illamående kom krypandes ...
jag var dör...
mådde skit.. men flera på jobbet klagade på det oxå så det måste vara nått i luften trodde vi!
Avbokade träningen... kände att jag inte hade den kraften för ett dubbel pass idag!!!
Det som stör mig mest e att jag mått hyfsat det sista men så slog det till utav bara helvete idag!!!
och Läkaren då.. har hon hört av sig!!!???
NEJ!!
Dom gav mig en diagnos som visade sig vara felaktig och nu skiter dom i att ge mig svar på mina andra prover!
får helt enkelt ta och ringa dom!!!
Jag vill bara gråta just nu för att jag mår så jävla dåligt.. aldrig känt nått liknande...
huvudet spränger och mina blodkärl i ansiktet känns helt sprängstora.. svettigt men fryser ändå..
illamående av typ allt..
och trött heten skall vi inte prata om!!!!
Vad e det med mig egentligen????
Skall vila lite i soffan nu.. Daniel hjälper mig klara en bana nu på Super Mario..=)
HAN KLARADE DEN!!!!

JA!!
Får se om jag orkar blogga sen.. vill ta min promenad runda sen får se om jag får kraft till det!!
=(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Hörde hur du spelade super mario förut, pratade med Daniel via nätet. Sen dessa läakre, förstår dig till fullo. Jag har haft problem med rygg o lite där till ett bra tag, åkt in akut, tidbokningar hos läkare o tagit massa prover, men inget svar, trots att domj utlovat det. Det är för jäkla dåligt att du som patient (som sökt för ngt som gör att du mår dåligt) måste jaga läkaren, som ska hjälpa. Hmm jag blir så jävla pissetrött och irritrad på sånt här. Hoppas du mår bättre snart!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

haha.. ja jag var helt skogstokig och rabblade nog dom mest hemkaste orden en flickomun kan uttala.. haha.. !! jag är en sån dålig förlorare!!! ja idag hann jag inte ringa läkaren men får göra det på Måndag för nu mår jag så där jobbigt dåligt igen..=(

Kommentera inlägget här :