Hallå Sverige!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ÄNTLIGEN!!!
Soffsittar läge...=)
Väntar på tvätten som torkas nu bara sen e jag klar för kvällen=)
Har jobbat sen lunchat med favorit Bettan...
sen hem.. samla ihop all tvätt.. drog ner duschdraperiet och alla handukar och dukar i köket och rengjorde övanför badrumsskåpet och rensade där , rengjorde toan och duschen och bäddade rent i sängen!
Sen tog jag mig en välförtjänt VILA!
Åh så gott det va... weird dröm bara.. drömde att det hade börjat snöa.. helt sjukt mycket snöa det och jag som skulle åka och träna.. åkte iväg men insåg att jag inte ens hade bytt om så fick vända och det gick knappt i snöovädret.. ja.. sjuk dröm med andra ord!!
Kl 16 ringde kl.. ner till tvättstugan och sätta på 2 maskiner!
sen kl 17 åkte jag till gymmet.. tränade Body Combat med syrran och sötaste Andrea var där med.. nyklippt med lugg.. och jag har nog fan bestämt mig nu.. blir lugg för mig med nu... nästa Torsdag har jag och syrran tid hos en frisör..!!!
uppklippt med lugg..=)
japp=)
nu har jag tagit hand om tvätten där nere och väntar på det sista som sagt.. fått duschat och ätit kvällis!!
NÖJD=)
Har massa att se fram emot nu framöver..=)
tänkte skriva en liten TODO LIST!
*Imorgon 3/11
Jobba sen åka och köpa grejer inför Lördag rött läppstifr, rött nagellack och en röd snygg topp
på kvällen skall både jag, LInda och våra män träna Military Fitness igen.. denna gång i Stenkullen=)
*Torsdag 4/11
Jobba och träna om jag kan röra mig vill säga.. lär ju ha träningsvärk!
*Fredag 5/11
jag tror vi slutar lite tidigare denna dag då det e dan innan röd dag.. gör jag det skall jag åka ut till verkstan om Daniel har tid så får han byta till vinterdäck och kika över min bil på kvällen e det Fredagsmys till IDOL!
*Lördag 6/11
Ta hand om VINDEN!!!!
Rensa rensa rensa!!!
Allt skall bort.. en del skall slängas resten skänker jag bort!
Massa kläder, skor och väskor!
VIll ni ha säg till!
PÅ kvällen e det Halloween fest som sagt.. skulle ju vart förra helgen men den blev framskjuten av olika anledningen.. e jag bara glad för för nu kan jag vara med..=)
*Söndag 7/11
En liten överaskning till Marie =)
Hon skall få komma hem till mig så skall vi får göra en grej här hemma.. skall bli kul=)
*Måndag 8/11
MARIE 31ÅR!!!
Anhörighetsmöte kl 18!
*Tisdag 9/11
Jobba och träna
*Onsdag 10/11
Jobba och träna
*Torsdag 11/11
Jobba och sen klippa mig=)
Träning?
*Fredag 12/11
Jobba
Fredagsmys?
*Lördag 13/11
Jobba på Stures
*Söndag 14/11
TATUERA MIG!!!!
Fars Dag!!
*******************************
Hmm... nu orkar jag inte ta upp mer..
får bli allt eftersom=)
Skall kolla på tv nu.. Kanske hörs sen.. peace out!

Kommentera inlägget här :