SLUT.NU

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... nu e jag så hungrig så jag skulle kunna börja tugga på tangentbordet!!!
Men skall härda ut och snart äta lite..=)
Daniel åkte precis.. ja som jag skrev i ett tidigare inlägg så visste jag att han på Lördag dag först skulle ila runt och leta utstyrsel till kvällens maskerad!!!!
jag känner han allt för väl!!!
Jag skall snart duscha sen åka till Floda till Jessica och hämta djävulsgrejerna.. sen handla lite...
har ju besök här i morgon..
=)
Jag har ju tagit mig en promenad och sen rensat min vind...
alltid lite av en nostalgi tripp när man gör det.. hittar så mycket grejer=)
Som mitt gamla cykel körkort från en Kalle Anka tidning som jag hade när jag var ca 15 år!!!

OMOGEN??
Lite kanske..=)
Gamla LP skivor...
jag samlar på ALLT allt allt!!!
Gamla tavlor jag målat som 14-15 åring=)
Inte var jag nån konstnär då och inte e jag det nu heller=)
Gamla DIPLOM!!!!
haha!!!
Gamla kort på mig från när jag var ca 15-18 år... FY FAN!!!!!
Då fanns varken platttång, skönhetssalonger eller smink och solarium tillägniga eller???
där jag har gul tröja på mig e taget i Brasilien.. haha.. jag ser ut som en häktad men så var INTE fallet... dom behövde bara ha en bild på mig då jag befann mig i landet såpass länge!!
ja kul e det att rensa.. nu e min vind så fin så fin så..=)
detta skall ges bort..!!
2 säckar kläder, 1 säck skor och 1 säck väskor..=)
Detta skall slängas!!!!
Jag hittade även mitt gamla fotbad uppe på vinden.. jag har fan aldrig använt det.. det e ju skandal!!!!!
Fick med mig 2 par skor och 2 västar till ner hit... bra att ha.. har ett par svarta ugg dojer som jag funderar på att klippa av på längden till sånna korta små söta som säljs i burikerna nu... hmm..
man tager vad man haver..=)
nä duscha sen åka.. ha det!!!

Kommentera inlägget här :