SKITNATT!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja fy fan.. har känt mig som han i reklamen som fajtas med slemhostan..=)
JÄKLA HOSTA!!
Daniel vart så jäkla grinig va...
jag hostade hostade och hostade!!!
jag skall alltid få en sån jäkla hosta...
jag e nog fan inte frisk ännu..
men det skiter jag i.. vägrar vara mera sjuk nu!!!
Idag är jag frisk.. så enkelt e det!!!
Skall jobba ikväll och då måste jag må bra!!!
äter lite frukost nu.. och färgar faktiskt mitt hår nu... får la se hur det blir.. jag hoppas på MÖRKT!!!!
skall träffa Marie sen på en fika.. behöver prata!!!!!
inte träffats på sjukt länge!!!!
ikväll innan jobbet är jag och Daniel bjudna på Middag hos min pappa..=)
gott..=)
Haft jobbiga drömmar nu när jag är sjuk.. drömmar som gör mig mycket förvirrad.. måste prata med Marie om det!!!
ha det!

Kommentera inlägget här :