Ensam hemma...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jaha.. då hade man en vilodag och är ensam hemma...
funderar på att ta mig en promenad... men har inte känt mig riktigt 100 idag... syrran ligger hemma och är sjuk...
och eftersom vi är så jäkla lika på allt annat så blir väl jag oxå sjuk...=(
har haft kramper i magen hela dan.. som kommit och gått lika snabbt igen som tur e.. men det har ändå varit jobbigt tror inte det har varit kramper pågrund av min sjukdom utan nått helt annat...
känt mig klen och så trött.. inte lika trött som igår.. men hängig lixom...
har tatt en lång vila i sängen nu... vaknade halv 5...
behövde det tror jag...
sov nästan 2 timmar..
Jag vaknade inatt av att jag bara satte mig upp i sängen och kunde inte känna mina armar och vart HELT genomsvett.. jag skojar inte när jag sa att hela jag var dränkt i svett... jag måste legat på mina armar på nått konstigt sett... det var gör läbbigt...
jag somnade ju om men fräscht att vara så svettig.. vet inte vad det var jag svettades ur men nått var det!!!
Jag hoppas iallafall på att bli lite piggare nu... i morgon jobbar jag sent.. som jag längtat efter den sovmorgonen eftersom jag blev snuvad på den hela förra veckan!!!!
Idag efter jobbet så åkte jag direkt hem..
fick gått ner till tvättstugan för att tvätta mina arbetskläder sen fick jag städat lite hemma.. kl 13 kom ju fastighetsskötaren för att kolla rören i handfatet i badrummet och även kolla fläkten i köket plus ventilationer...
har ju en granne under mig som röker i sin lägenhet och det går rätt upp till våran ...
det är hemskt ibland.. enligt Wallenstam kan dom inte förbjuda folk att röka i lägenheterna.. så istället skall dom försöka täta bättre och kolla ventilationen upp till våran lägenhet!!!
han kunde inte göra nått idag utan får återkomma på fredag antagligen.. måste få nya rör till handfatet för dom andra är så gamla!!!
Daniel kom hem strax efter 14.. då gick jag och la mig...
han är iväg till sin bror nu för x-box kväll..
jag själv får se vad jag hittar på..
=)
kan ju inte sitta här hela dan..=)
ha det

Kommentera inlägget här :