Mina stämband...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. är helt slut!!!!
vi repa i nästan 3 timmar.. och det finns låtar som jag skiter på mig nr jag sjunger dom för jag måste ta i så...
kan aldrig vara bra..=) haha...
men jag älskar ju att sjunga!
Och när man får den där underbara känslan i kroopen när det låter så där underbart som man vill att det skall göra.. ja då är det värt det!!!
Precis kollat på IDOL.. visst hade jag velat sjunga så som vissa av dom.. men jag har min röst och alla är vi unika på våra röster!! =)
Jag har fått folk att gråta... fått folk att få ståpäls.. så jag vet att jag gör mitt jobb.. önskar bara jag kunde beröra mer...=)
Shit var en tjej från Angeredsgymnasiet... hon var så jäkla grym och jag höll på att börja lipa för hon berörde mig så... DET ÄR SÅNG DET!!! =)

nu när jag kom hem så gjorde jag lite kvällsmat,, äpple med keso igen.. mumma..=)
Min mage var katastrof förut när jag vaknade och fram tills en bra stund in på när vi repa...
jag fick ta på mig en scarf runt halen som hängde ner över magen för den var så svullen så jag trodde jag skulle sprängas!!!
Jag!
Pappa blev helt chockad när han såg mig.. och undrade om jag inte var gravid ändå.. haha..
NEJ det är jag inte.. men man kan verkligen tro det!!!
JÄKLA MAGE OCH SJUKDOM!!!
Led verkligen..
men men...
Jag och Daniel skulle ju mysa nu.. skall bara slita han från datorn oxå..=)
ha det!

Kommentera inlägget här :