Gårdagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... började min morgon i soffan med min bok...
vid 13 var det dusch och påklädning....
så åkte vi ut till Stannum... Daniels pappa hade sett ett hus där ute som var till salu men huset var tomt och antagligen redan sålt.. lite synd ....
efter det åkte jag till Floda... Daniel åkte med sin pappa hem till dom...
för mig var det repa som gällde.. jag var trött och huvudvärken blev inte bättre...=(
eftr 3 timmar där åkte jag hem till svärföräldrarna.. där var det Long Horn biffar som gällde.. shit... köttet tog upp hela tallriken.. men gott var det!!!
vi åkte hem strax innan 22... så då var det bums i säng...
för att ta migt upp kl 5.20 i morse.. fy fan!!!
men jag genomled dagen.. tufft var det... man var ju rätt seg efter semestern...
men efter jobbet åkte jag och handlade... insåg ju då hur pank jag va... FAN!!!!
sen hem.. diska.. få diskmedel i ögat... laga mat och tappa maten...
den ena paprikan är tappad..=(
ja sen krånglade tvn och jag gick och la mig och kunde inte riktigt somna.. blev kissig och sen kom Daniel hem en hel timme för tidigt... suck.. fick till slut somnat...
nu är jag seg...
smakar apa i munnen.. och laddar hrm filmer för att se på... Daniel är därför sur på mig för då kan inte han spela... så så roligt har vi det här hemma...
usch.. går och lägger mig igen!!!
Jäkla skit dag!!
Skulle vara på väg till Liseberg nu .. men har man inga pengar så får man se Erik Saade på tv istället=)
ha det!

Kommentera inlägget här :