God natt=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ojojoj... så trött så jag somnar snart så jag får skynda mig att skriva=)
har jobbat, sen fort hem... Daniel stod då och lagade mat men jag hann fan inte vänta så fick ätit lite ofärdig köttfärssås bara=)
sen upp till Björndammen här i Partille... lite grejer att göra där..=)
sen hemma strax innan nio...
fick då ta hand om köket som såg ut som nått exploderat där inne... skall aldrig be Daniel laga mat igen!!!
sen äntligen få äta lite...
duscha... och nu dör jag vad trött jag e...
måste sova...
Daniel kör mig till jobbet i morgon... sen tar han den till verkstan och så skall den fixas!!!
efter jobbet blir det tvättning sen storhandling och fredags MYS!!!!
jag är ÄNTLIGEN LEDIG!!!
shit.. jag orkar inte mer nu.. ledsen...
kikar på Big Brother nu och skall gå och lägga mig...
PUSS

Kommentera inlägget här :