Lördagen den 29/1-11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja Lördagen var kommen.. jag skall strax inta vaktkostymen och sadla om mot Alingsås...
Daniel åkte för 20 min sen för att åka in till stan och gå på bio med en kompis och hans tjej.. jag får ju snällt stanna hemma för jobbet...=(
Tråkigt!
Men vi har myst i soffan.. jag gjorde lite mat till min älskling sen har vi tittat på "Polisskolan 5"
5 Lördagen i rad dom visar Polisskolan.. så jävla roliga=)
Vi har ätit färsk ananas och båda fick så jävla ont på tungan och mina läppar är svullna och röda nu bara för det... kliar runt munnen med... tål fan inte ananas!!
Så gott det var på gymmet förut... hann inte med så mycket men 15 min löpning och ett varv Milon.. =) svettig vart jag som vanligt... helt genom blöt... och komplimanger för dom nya byxerna fick jag med... alla 3 tjejerna i receptionen tyckte dom var skitsnygga..=)
duschade där... köpte med mig en god mozarella tomat smörgås och lite bullar och åkte hem till mamma..
lilla älskade mamma..
så riktigt jävla dålig just nu...
inget jag orkar ta upp...
allt med mamma är så jävla jobbigt för mig... vill inte tänka på det.. inte se det jag förnekar det in i det sista.. men ibland kommer det ikapp mig och jag brister ut i stortgråt här hemma.. Daniel vet ju så då vet han att han bara måste krama mig=(
nog om det...
var mysigt att fika i allafall..
nu skall jag väl byta om så ha en trevlig Lördag kväll då folket!!

Kommentera inlägget här :