God Morgon!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja kl är inte ens 10 ännu och jag har varit vaken sen halv 9... gick ner till tvättstugan satte på 2 maskiner och körde sen Daniel till sina föräldrar där han skall vara hela dan och hjälpa till med altanen...
nu har jag avnjutit en god frukost och skall ner till tvättstugan idag...
egentligen hade jag bara velat lägga mig ute vid havet idag.. få ordentligt med färg..=)
En promenad hade jag velat avnjuta med.. för alla är så jäkla hurtiga på Facebook och det ger mig dåligt samvete.. skall ju dock träna fotboll ikväll..=)
ja gud silken dag jag har framför mig...
nu tvätta och passa på att sola.. sen kl 12 skall jag vara i Floda.. repa med bandet och kolla med Scott om han kan hjälpa mig spela in en ljudfil som jag skall sicka till castingteamet för den nya tv-serien!
dom har hört av sig igen..=)
skall bli så jäkla kul=)
efter det skall jag dra till Marie för dom har kalas för Nadja som fyllt 4 år.. kan dock inte stanna länge där för sen skall jag hem till svärföräldrarna och äta middag... mums.. sen kl 19 är det fotbollsträning...
ni fattar ju...
jag kommer dö ikväll.. men kl 21 ikväll e det BB FINAL!!!!!!!!!
så jäkla kul!!!!!
vem vinner??.. Simon har varit min favorit sen början men jag tror Peter har lika stor chans att vinna.. och även Martin.. så det e svårt..!! Vi får väl se..=)
nä tvättstugan kallar..=)

Kommentera inlägget här :