Ett litet inlägg...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vet att jag har i det stora hela en rätt tråkig blogg... det händer inte så mycket i mitt liv.. eller jag har väl perioder då jag har mycket men just nu är väl en rätt lugn period..=)
Jag jobbar, äter, pusslar typ...=)
Jag njuter av det men ibland så känner man ju sig rätt tråkig.. varför hittar jag inte på nått...
man är lat... trivs bättre i TV-soffan=)
Vill gå på bio...
men det känns som dom dagar jag vill/kan hitta på nått är på helgerna och det betyder att mina helger ser helt sjuka ut... då jag är bokad på grejer upp till öronen.. det är då jag skall träffa kompisar, träffa familj och hinna med allt annat man inte gör på vardagarna.. jag får helt enkelt ta och börja omorganisera mina vardagar!!
Bara för att jag jobbar på vardagarna så behöver jag inte sitta helt isolerad här hemma på kvällarna bara för det!
Nä skärpning!
Så idag skall jag och systra min gå på en promenad!!
Skall bli skönt att få komma ut lite!
Jag har ju lagt träning på hyllan lite... behöver jag egentligen inte göra men det är ett beslut jag tagit.. ingen fotboll eller löpning eller nått annat... utan en och annan promenad då och då.. det är allt..!
Får väl se vad min vikt hamnar på...=)
Just nu skiter jag i det=)
Ja just nu sitter jag i soffan och lipar till The Ellen show.. haha.. ja skrattar man inte så gråter man till det programmet=)
haha..=)
Skall kolla klart på det.. sen pussla lite och vila.. ja det är min dag det=)
Ha det gott!!!
Dax att tvätta håret idag tror jag..=)
Förut tvättade jag håret varannan dag, nu för tiden är det var tredje eller var fjärde dag.. haha..=) Men gör ju aldrig nått och håret mår ju bättre av det..=)

Kommentera inlägget här :