Myskväll..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag har tänt en massa ljus här hemma...
är proppmätt sen middagen och sitter därför i jäsarställning i soffan och glor på första Frölunda matchen för säsongen... grymt att elitserien äntligen är igång igen....!!!
Heja Frölunda!!!
Daniel är hemma hos sina föräldrar och hjälper sin pappa lite... jag passar på att njuta av ensamheten...=)
funderar på att sätta på en film eller kolla på några fler True Blood avsnitt...
Daniel kommer ju aldrig ikapp mig så jag orkar inte vänta på han!!
vi brukar ju se dom ihop annars men när jag var sjuk förra veckan passade jag på att kolla lite..=)
Många har ju sett det allra sista avsnittet nu på säsong 4 och typ lipar och mår dåligt över att det är ett år typ kvar till nästa säsong!
Jag är ju bara på avsnitt 8 ...
ha några st kvar...=)
Nä.. myyyyyyyys på hög nivå...=)

Kommentera inlägget här :