Överförgiven...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vet att killar inte alls är som vi.. långt ifrån... dom har svårt att förstå hur tungt och tråkigt det är som gravid...
jag är ju rätt van vid att vara ensam i denna graviditet och vårat förhållande över huvudtaget... har egentligen inte så jätte mycket emot det...
Jag är en ensam varg och det skall väl Daniel vara tacksam för...
När han väl kom hem och som vanligt satte sig framför datorn så sa han "Det blir ingen pizza ikväll"...
Nähä.. det var ju typ det som jag hade sett fram emot och redan sagt till han igår... nä.. han hade ätit det till lunch och dessutom tagit en sen lunch... ja.. jag vet att han får ju anpassa sig efter sina arbetskamrater och vad som ligger närmast till hands när dom väl har lunch... men klart man blir besviken... men man är rätt van..
fick med honom att handla lite dricka på Lidl och JAG fick i allafall köpt mig en pizza.. men Daniel åkte nu och tränade istället...
spelar egentligen ingen roll.. om han är hemma framför datorn eller är på gymet och tränar.. jag ser ju hellre att han rör på sig och umgås med sina kompisar.. så jag säger inget...
ändå sitter man här nu och gråter... tycker synd om sig själv.. känner sig så vansinnigt ensam.. och är så löjligt känslig nu...
Jag hoppas ju på så mycket förändringar när bäbisen kommer.. men tror ju inte att alla kommer bli positiva.. men vill få nån slags förändring i mitt/vårat liv/förhållande...
detta är tråkigt... livlöst och dött....
*suck*
Over and out... snart börjar Lets Dance...=)

Kommentera inlägget här :