Vågar inte....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. hoppas.. men så här mycket känningar som jag haft dom 2 sista dagarna har jag aldrig haft...
efter barnmorskan igår så har det smärtat nått jävulskt... det är förvärkar blandat med ett ofantligt tryck nertill och så fort bäbis rör sig där inne så gör det ont och det drar ihop sig...
det är rätt tröttsamt att känna så här mycket smärta och att det ändå skulle dröja veckor innan det händer nått.. det verkar orimligt...
till helgen är bäbisen mer än gärna välkommen...
Denna natt har varit katastrof sömnmässigt så jag är ofantligt trött idag med... självklart har ju min allergi med det att göra oxå...
trött med smärtor.. ja roligare än så här blir det inte...
Bilen är iallafall fixad och nu besiktad... oerhört tacksam för all hjälp och nu kan jag slappna av och sluta oroa mig för det..=)
Idag tänker jag bara hålla mig hemma ...
det räckte med att bara åka och besikta bilen... det går knappt att röra sig med dessa smärtor...
nu ligger jag i soffan... det är den enda ställningen som INTE gör ont just nu...
skall kanske äta lite .. ja mer än så blir det inte idag...

Kommentera inlägget här :