2012-08-01

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja välkommen Augusti...=)
 
Idag började jag och snuttan dagen med att ta vagnen genom Lerum.. letade efter ett postkontor för att skicka iväg alla inbjudningskorten .. fanns det... NEJ!!
 
En genom svett morsa och ca 30 min senare fick jag sätta mig i bilen istället.. åka upp till Servett och lämna in korten där och sen åka vidare hem till Marie.. möta henne där med barnen sen åkte vi till Slottskogen... 
 
Besökte Nationalhistoriska museet...=)
 
Där har man ju inte varit sen man var barn.. och vissa grejer har nog inte rört sig sen dess heller... luktade gammalt.. och man kände ju igen grejerna..=)
 
Men så mycket djur... helt sjukt... silka arter det finns...=)
 
silken samling=)
 
Valen är ju rätt häftig...
 
Snuttan var inte riktigt på humör för att sitta i vagnen och jag hade ju glömt selen som vanligt så fick bära henne rätt mycket...
 
Vi tog en lounch i solen sen efteråt och sen begav vi oss hem...
 
Fick dammsugit och donat lite sen kom Daniel hem och jag svidade om för träning...
 
Övade att stå på händer.. och se på fan.. ens gamla taktik satt i... kunde stå hur länge som helst... bra att man har sån balans..=)
 
Min pappa var där och kikade och min farbror tränade med mig...
 
under 10 min så skulle vi göra så många throusters som möjligt medans den andra stog på händer..=)
 
vi hann gör 80 st nånting=)
 
Grymt!!
 
seg i låren idag från igår...
 
ja efter träning var det in på Lidl och handla...
 
sen hem.. ta snuttan som sover nu.. sen duscha och äta...
 
är sugen på att sätta på en film och äta popcorn.. vi får väl se..=)
 
 
sleten morsa...
 
Hade velat klippa mig... inte klippt mig sen i September förra året... snart 1 år sen..!
 
 
 

Kommentera inlägget här :