Freeeedag!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Yes! Es is freitag!!

Jag avnjuter ett glas rött och doppar morötter och gurka i dipp gjord på naturell yougert:) mums!

Tränat idag med och idag var både jag, båda systrarna med sina män, pappa och min farbror med!!

Haha!! Hela släkten!!

Gjorde en "Cindy"

5 pull- ups

 10 armhävningar

15 knäböj på 20 min!

Jag gjorde 17 varv!!!

Tjoho!!

Ja i morse klippte jag ju mig!!

Åhh så skönt!! Underbar känsla!

Efter det blev det snabbt Allum!

Blev örhängen...

...linne och en snygg tröja till festen vi skall på i morgon!

Skall ha mina svarta skinn leggins och min nya jacka till det:)

sen fick jag köpt 2 träningslinnen med 149:- st!

Efter det åkte jag till Lerum och lunchade med systrarna på Birgers! Mums!

Sen gick vi hem och vila jag och snuttan:) gott!

Nä nu skall jag måla naglarna!

 

 

 

Kommentera inlägget här :