Gårdagens träning..

publicerat i Träning;

... Ja även fast jag skrev igår att jag inte skulle röra mig utanför dörren mer så kunde jag inte hindra mig själv... nattade Elina sen stack jag till boxen vid 19...

                                                                          

Linda kom dit oxå så körde vi denna... enbart B:

Det räckte med tanke på att jag hade inte tränat sen förra fredagen... torsdagens teknikpass räknar jag inte...

jag var död...

och stör ihjäl mig på att jag fixar Pull-ups så lätt med gummiband men kan fan inte få till dom utan gummiband.. jag var förbannad som fan efter passet.. ont i händerna och handleder så jag ville dö...

grinig, sur och kände mig dålig och tjock..!!!

19 min nånting stannade kl på...=)

fy fan... satt och bara förbannade mig själv efteråt...

fan vad man tappar det när man varit från det...

nä nya tag denna vecka... knäna känns bättre så nu jävlar nu kör vi!!!

 

TAGGA!!!!!

 

Kommentera inlägget här :