Måndag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... vaknade upp vid 7 då Daniel stack till jobbet.. upp och kissa... sen lägga sig igen.. vid 8 hade Elina vaknat då jag hörde henne börja "snacka" där inne.. goa unge..!! Inga skrik där inte.. utan tyst och pratar på sitt vis.. haha..

upp och mata och byta blöja sen kröp vi ner tillsammans i sängen och gosade.. gud så mysigt det är.. hon har börjat bli så sjukt gosig oxå.. älskade unge!!

Upp efter kl 9..Dammsuga... göra frukost till mamma.. Elina fick köra rally i gåstolen så länge.. haha... galen i den..

underbart att titta ut och se all snö som kommit.. för 2 dagar sedan så hade ju bara detta fjuttiga kommit.. idag var det rejält med snö..=)                                                                        

Jag hinner ju nästan aldrig blogga på helgerna känns det som.. så då tar jag igen det på måndagar.. ja för Elina sover ju nu igen så då passar jag på att bloggbomba.. haha..=)

Vi skall ut i snön sen tänkte jag... pälsa på oss ordentligt och njuta... Elina var ju inne hela dagen igår.. var ju så vansinnigt kallt och Daniel var ju bakis som ett troll efter sitt julbord i Lördags med sitt jobb...

Jag var ju iväg redan vid 13... kom hem igen vid 16... sen åkte jag ju igen vid 19...

var så trött efter träningen så det var duscha och gå och lägga sig.. Daniel var lika trött han så efter 22 så släckte vi och sov...

i Lördags så hade vi mysmorgon... alla 3...

kikade på film medans Elina sov sen åkte vi alla 3 ut till Kungälv för att köpa ett par däck vi hade sett på blocket... efter det åkte vi ut till Sisjön till Daniels brors verkstad och satte på däcken... vi behöver ju byta bromsskivor och fixa en läcka i kylaraggregatet... sen en rejäl tvättning och sälja skiten...

sen ställa på Daniels volvo S80... 

i Lördags kväll så var ju Denise, Robin och hans flickvän Izabella barnvakt åt Elina.. hon hade ju somnat när dom kom vid 19.. så dom spelade wii.. käkade chips och godis och sov i soffan när vi var hemma här igen vid 2 på natten...

var ju jag och Linda som jobbade ihop...

mycket fylla som vi fick ta hand om... men typiskt december månad... 

folk dricker sig varma eller nått...

jaja.. det var väl helgen i korthet..=)

hänga tvätt och ta på sig för en utflykt..=)

Kommentera inlägget här :