Tjaba...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
Sitter just nu och förösker bota min halsbränna jag haft hela dan idag... det är nog värst av allt.. denna halsbränna...
har ju sån äcklig Gaviscon som jag tar men den smakar ju blä... fått tips av syrran att knapra mandel oxå.. så det gör jag det med...=)
Har besökt min barnmorska idag... kändes skönt att jag mår så mycket bättre och kunde visa henne det...=)
Hon mätte magen och jag följer kurvan så fint... hon gick även igenom förlossningen lite för mig.. visade bilder på hur bäbisen tar sig ut genom det lilla hålet... haha.. fy fan... det känns helt orimligt att den skall ut men UT skall den ju!!!
Efter barnmorskan åkte jag in på Ide& design och föröskte hitta en fin barnkammar tapet... hittade en... med nallar på.. riktigt fin...=)
Får se om det blir den..=)
Sen åkte jag och handlade och insåg hur hungrig jag va på väg hem... blev att laga mat med en gång och sen äta...
Fläskfilepanna med ris...
Det var inte dumt...
Daniel har jobbat över lite idag men är på väg hem nu... saknar han!
Fått 3 nya bilder till av Madde... avslutar detta inlägg med en av dom...=)
Grymt fin...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese- Mamma till Novalie:

En bäbis med mycket hår ;)Då har man tydligen mycket halsbränna

Kommentera inlägget här :