Torsdag kväll!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Just nu väntar jag på maten... idag blir det lax i ugnen med citron sås och dill och kokt potatis till... skall bli helt löjligt gott!!!
Vi har varit och träffat ordförande i föreningen dit vi skall flytta och blev godkända där.. känns kanon=) LÄNGTAR!!!
Innan det hade jag slumrat på soffan lite... så trött...
Nåja.. I morse kom jag till jobbet i allafall... att få bort isen när bilen stod still var inga problem.. var all jävla is som kom när jag kom ut på motorvägen som var förjävlig... det var att gasa så mycket som möjligt så motorn blev varm och på med spolarvätskan... konstant..!!!
ja fy fan... helvetesfärd till jobbet men jag kom fram...
jobbade och åkte direkt efter jobbet till Rusta.. kollade tapeterna där och dom har ju dom alla som jag vill ha... bra att veta...
köpte lite smågrejer...
sen till Bilia... köpte en ny navkapsel.. som sen visade sig vara fel.. KUL!
FAN!!
Får åka och byta den i morgon...
sen blev det en hamburgare på Oves och sen willys...
sen hem...
Hade då fått papper från försäkringskassan.. avslag på graviditetspenningen IGEN!
Jag ger upp... får väl försöka jobba halvtid så länge som det bara går...=(
Bokade även in besiktning på våran lägenhet här... så det sker nästa vecka och så hoppas vi att nån kan ta den redan 1 april eller tidigare...
GOTT!! =)
Nä nu får maten vara klar!!

Kommentera inlägget här :