Årsresume nr 2!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Min resa genom 2011 fortsätter... ledsen för att det inte blir bilder men har ju så mycket bilder här på bloggen.. är ju bara att klicka på mina gamla inlägg och se...=)
Juli:

Denna månad började med Iron Maiden konsert på Ullevi med lillsyrran=) Var en helt grym Konsert!!!
Dan efter var det True Talent Konsert och sen dop för lille William =)
Dan efter det var det tatuera sig igen.. dennas gång på vaden och på kvällen var det Metallica konsert på Ullevi med älsklingen och Trez och Pudding=).. hektisk första helg i Juli kan man säga=)
Fortsatte med min diet och löparträning, samt fotbollen..=)
Fick tyvärr problem med knät dock.. inflammation i minisken..=(
Sen var det dax för Körslagetfest=).. var en sjukt rolig fest.. Kul att se så många från dom andra körerna igen=)
Var på Bio och såg Harry Potter och min semester började!!!! =)
Började på Ullared med Marie blev även en sväng i Varberg =)
Vårat husletande började lite smått och det var en del hus vi började titta på=)
Gjorde även mina naglar för första gången=)
Åkte upp till Orsa med Pappa då Linda och dom var där=)
Härlig semester i Dalarna i 4 dar..
Dock slogs vi ju av dom hemska nyheterna som hände i Norge när vi var där..=(
Hade även en heldag med min kära svärmor i stan=)
Hade även en kväll med Jessica och Marie på stan..=)
Och avslutade månaden med en minigolfkväll/grillkväll med Marie och Tommy=)
Augusti:

Semester, diet och träning fortsatte..=)
Var och bowlade på Stures med Linda och dom..
..sen var det även en dag på Skara Sommarland och 2 dar nere vid Åsa...=)
Min sista semester vecka började nalkas mot sitt slut och det blev en kväll på Parken då en kille från kören uppträdde där och nästa dag var det stor fest hos syrran..=)
Sprang en mil med fotbollslaget=)
Och fick ett vidrigt munsår som vägrade ge med sig!
Sen uppträdde kören med Arvingarna på Packhudkajen i Göteborg..=) Grymt kul kväll..
Gjorde nya naglar och fick reda på att jag var Gravid=)
Sista helgen i Augusti var det även Mary Kay seminarium på Scandinavium..
Dock slutade helgen illa då jag åkte på nån jävla skit i magen och fick åkt in till sjukhuset och låg inne i 3 dar=(
September:

Ja denna månad började ju inte så roligt.. ligga på sjukhus är ju ingen hit.. mådde skit.. trodde jag skulle förlora bäbisen och det tog år och dar för mig att få i mig bara lite blåbärssoppa..=(
Tog lång tid för mig att komma tillbaka och hela 6 kg hade jag tappat=(
Firade min friskhet med att gå till frissan=)
Var ute med jobbet och firade Ella och Albin som fyllde år=)
Älsklingen fick fast jobb på Empower..=)
Var ute och käkade med syrran och Marie och Kören uppträdde på Sävedalens marknad..=)
Oktober:

Daniel fyllde år =)
Kören uppträdde på Frölunda match=)
Och jag var även konfrencier för Partille rocken en lördag kväll=)
Gjorde nya klor igen=)
Var en kväll med syrran i Alingsås och kikade på ljusen=)
Hade en dag i stan med Marie då jag köpte första mamma kläderna och en ny Jacka..=)
Var på 60-årsfest för min kära Farbror..=)
Uppträdde även med bandet i Varberg=)
November:

Började denna månad med att få lånelöfte på banken och våra husvisningar var många!
Var ute i Alingsås och firade Maries svägerska Eleine..=)
Fick vaglar på ögonlocket...=(
Jenny från Skåne var här för att hämta möbler så jag och Marie tog en fika med henne=)
Bet av en tand som jag fick akutlagad.. Hej fattigdom!
Gjorde nya klor igen... ännu mer fattigdom=)
Såg "Breaking Dawn" på bio!!!
Bakade Lussekatter för första gången och färgade håret rött...=)

December:

Inventering på jobbet... blääää... massa timmar och det var tufft för en gravid jänta=)
Gjorde ultraljudet och kom ut på nätet om min graviditet=)
Handlade dom första julklapparna och laddade inför julen..=)
Hade Lucia uppträdande med kören och Partilles lucior...=)
Var på Jul på Liseberg med svärföräldrarna=)
Julbordet med jobbet var kommen och dan efter var jag och älsklingen på Bio=)
Ja sen fyllde jag år, Julafton var här och nyår firades..=)
2011 var ett bra år för mig... nu kan vi bara hoppas att 2012 blir lika bra eller ännu bättre!!!! =)

Kommentera inlägget här :