Lägenheten...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja nu har jag tagit lite bilder.. men dom gör tyvärr inte lägenheten rättvisa.. men varsågoda .. en liten inblick i vårat nya hem...=)
Har ju faktiskt bara bott här i 4 dar=)
Hallen från ytterdörren
Hallen från köket
Toaletten i Hallen
Barnrum från dörren
(förlossningsväskan som ligger i soffan=))


Barnrum från fönstret
Sovrum från Garderoben
Sovrum oxå från garderoben
Sovrum från balkongdörren
Badrummet från dörren i sovrummet
Köket från balkongen
Köket från diskbänken
Vardagsrummet från Tvn..
Vardagsrummet från vitrinskåpet
(Fattas ett svart Cd-ställ till som ligger kvar på vinden i Jonsered)



Vardagsrummet från fönstret
Vardagsrummet från ingången från hallen...
Så... vad tycker ni???
Balkongen är inte riktigt klar ännu men har ju hela våren på mig att inreda den...=)
Jag är nöjd=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

Va fint du gjort det, Loppis

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Tack Pappis... får bjuda in er på fika en dag=)

Kommentera inlägget här :