Klubbmästerskap!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Ja igår var det dax.. Varit så nervös för detta!! Men var så glad att jag hade anmält mig!! En sån ego boost!! Härligt!! Jag kom sist på första Woden men det skiter jag i så glad att jag gjorde den.. Att sen ha 1 min till 500 m rodd!! Shit!! Kom till 7 st C&J på 40 kg i första och rodde på 2:02 min.. 


Hamnade på en 13 plats av 14 då.. Haha!? 

Nästa heta var ren styrka.. Min typ av styrka.. Visste dock inte det då.. Så jag började för lågt i vikten.. Började på 35 kg och skulle börjat på 40 kg!! 

Kon dock upp på 55 kg och klarade den lätt!! Men när jag skulle ta 60 kg fipplade jag på 60 kg och när jag väl fick upp stånghelvetet slant den ur min näve och tiden tog där slut!! Helvete!!! Jaja!! Så jäkla nöjd och hela boxen stod och hejade på mig då jag var sist klar!! Så härlig känsla att då gå fram och plinga i klockan för PB!! 

Jag hamnade allt som allt på en 12 plats av 14 och var rätt nöjd med det ändå! :) kunde duscha och kika på finalen med gott samvete! 

Det var ju verkligen dom bästa som vann!! :) 

Kommentera inlägget här :