Lussefirande på dagis!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja redan 6:10 i morse ringde min klocka och jag hasade mig upp på stört.. förberedde för morgonen och väckte lillfia och fick på henne.. vi kom iväg och kom till dagis vid 7... fick lämna snuttan där och gå bakom huset där alla andra föräldrar samlades.. glögg och pepparkakor.. =)
Sen kom dom små stjärnorna..
 
så duktiga dom va.. och söta...
Elina satt trött i ens frökens knä och var inte alls på humör.. tror hon var lite för liten för detta..=)
Hon hade ju glitter på sin mössa oxå men den tog vi av när vi lämnade henne och i tomultet så fick hon aldrig på sig den igen.. =( lite synd... 
Mammas lilla skrutta!
Fick ta ett kort på henne på insidan sen med.. =)
 
ja efter det så lämnade vi faktiskt henne och kunde åka hem och äta frukost.. Daniel stack ju sen och jobba och jag stack en stund därefter då jag kunde börja redan kl 9 idag... var otroligt segt och rörigt på jobbet idag... jag var självklart trött för att ha gått upp så tidigt så efter min lunch som jag tog vid 12 så dog jag.. så jäkla trött.. ville bara sova... äntligen kl 15 checkade jag ut.. åkte snabbt förbi systemet och sen ut till dagis för att hämta älsklingen.. lilla skruttan=)
vi åkte upp till servett och handlade grejer för att kunna göra hemmagjord pizza.. hem och så fick Daniel göra pizzan medans jag fick sätta mig ner lite.. så trött!
Vi åt och packade sen ihop oss och åkte till boxen som sagt...
 
Är bra trött nu och har lagt mig.. föröskte väcka Daniel som ligger kvar inne hos Elina men då vaknade hon till och skrek så han stannade kvar för att få henne att somna om och nu verkar han ha somnat igen.. haha...
jaja...
 nä god natt!

Kommentera inlägget här :