Mini spa!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja ikväll åkte Daniel till Partille boxen igen för att fortsätta hjälpa till där.. Så jag och Elina har haft lite mini spa här hemma.. Jag målade tå naglarna och det klart Elina ville måla sina med.. Målade bara hennes stor tår:) sen färgade jag håret och Elina stod storögt och tittade på.. Hon snappar upp rätt mycket nu den lilla damen.. Efter att färgen i håret lagts i så färgade jag även ögonbrynen.. 

Vilken tur att man blir så snygg efteråt för inte är man vacker under tiden. Medans det fick sitta i så fick Elina pyjamas och välling.. Hon var rätt trött idag då hon vaknade av Daniels klocka i morse innan 6.. Hon har ju sovit på dagis under dan men det har ju inte jag gjort så jag är inte så lite trött!! Nu är i allafall systemkameran laddad och framlagd.. Lucialinne, rött band, ett paket glitter och röda leggins med vit tröja framlagt för morgondagens luciafirande på dagis.. Skall bli mysigt men är ju redan kvart över 7 imorgon.. Så Elina får stanna kvar på dagis efter det så sticker jag och jobbar 9-15 i morgon istället.. Gott! Nä dax att sova.. 

Kommentera inlägget här :