Sjuka..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja inte blir det mycket bloggande nu för tiden men med tanke på hur jag mått det sista så har jag fått bort priotera det.. Inte så kul att läsa min blogg heller när jag inte har nått roligt att skriva.. I allafall! Trots att Elina var så dålig i magen i helgen så fick hon ju gå till dagis i Måndags.. Sa till dom att ringa mig om hon blev värre men det verkar ha gått bra.. Men natten mellan Måndagen och onsdagen så vaknar jag av att Elina gråter och kommer gråtandes.. Märker att hon luktar konstigt och sekunden efter det börjar hon ulka.. Rusade ut till köket med henne så hon fick spytt i vasken.. Väckte sen Daniel så fick han ta hand om det och jag fick duschat av Elina hon fick sen lägga sig med Daniel i våran säng och jag fick byta hennes sängkläder.. Bar sen in henne men på morgonen hade hon istället bajsat ner sin säng och även våran då hon kom in till oss.. Kul.. Byta ännu mer sängkläder.. Daniel fick vara hemma och jag stack och jobba.. Jobbade även igår då vi har inventeringen på jobbet.. Mådde hel knas i går.. Ingen aptit och illamående i omgångar.. Stod ut och jobbade mina 13 timmar för jag behöver verkligen komptimmarna.. Men i natt har jag mått skit.. Mått illa som fan och inte kunnat sova.. Magen rör som fan och varit dålig i magen som sjutton!! Nu var även Elina dålig i magen IGEN! Trodde hon var frisk men hon får vara hemma i morgon med.. Daniel vabbar och jag är ju sjuk! Hade kunnat sova bort hela dan.. Varit så trött!! Det grämer mig som fan att jag missar inventeringen och komptimmarna jag hade kunnat få men vad skall jag göra!! Skit! Jaja! Nu skall jag försöka få i mig lite ostkaka och titta på en film.. 


Kommentera inlägget här :