Inte alltid som man tänkt sig...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
 .. igår kväll var min plan att ta mig ut på en löpar runda istället fick jag ta hand om en helt otröstlig tjej.. vet inte vad det va.. sista tanden.. eller magen eller bara allmänt ledsen.. hon ville inte vara någon annanstanns än i min famn...
jag var helt slut när hon till slut somna.. så då var det inte mycket annat att göra än att krypa ner själv... sov så gott i natt... var mer död än levande när Daniel gick upp.. kl 9 vaknade jag och Elina först.. shit så trötta...
 
Min plan var att äta frukost sen gå ut på en rask promenad/joggtur ...
men fy fan.. vilket väder... vi låg kvar i sängen och vid 11 ville Elina sova igen så det fick hon.. jag låg kvar i sängen under täcket fram tills hon vaknade strax innan 13 igen... gott...
 
då gick vi upp.. 
hon fick lunch.. jag med.. och så åkte vi och veckohandlade...
 
Måste köpa hårfärg och fixa mitt hår i veckan.. kan inte se ut så här.. fy fan...
 
sen har vi bara myst och gosat... jag la mig och gjorde en liten hemmaträning...
 
50 situps
25 armhävningar
30 knäböj
X3
 
Fast det var inte lätt... hade en dotter som gapflabbade åt mig.. haha.. lätt att anstränga sig då.. man skrattar ju åt henne.. haha
 
avslutade med 1 min plankan...
svettig så gick jag in i duschen och så väntade vi in Daniel...
 
Stack och repa... gott.. låtarna sitter inför Lördag..=)
 
Nä.. nu skall jag krypa ner under täcket... trött...
 
 

Kommentera inlägget här :