Urk...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Fy fan vilken dag...

Igår kväll när jag lagt mig började jag nå illa.. Vad fan...

Jag låg och vred och vände mig..

Strax efter ett fick jag gå upp och försöka spy..

Kom inte mycket men lite grann..

La mig och mådde fortfarande dåligt..

Efter nästan 1 timme fick jag gå upp igen denna gång fick jag verkligen upp allt..

Fy fan.. Helt svag la jag mig igen..

Sova kunde jag inte göra..

Magsmärtor som hägrade och jag blir alltid lika rädd för att bli så där dålig som jag var precis i början av min graviditet..

Vet fan inte om det var nått jag ätit..

Magsjuka eller bara utmattning...

Usch..

Har inte spytt mer men Gud så orkeslös...

Som om inte det var nog så har Elina blivit förskyld..

Så fått ta hand om en snorig dotter hela dan.. Usch..

Jag grät.. Hon grät...

Kl 15 kom Daniel hem först..

Fick i mig en macka, en Alvedon och somnade ..

Nu har Daniel åkt för att lämna Elina hos hans föräldrar..

Jag mår lite bättre nu..

Febern har gått ner.. Skall försöka ta en dusch invänta Daniel och se på gladiatorerna kl 20..

lööövely!!!!

Kommentera inlägget här :