Kalkonmiddagen....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... satt som vanligt som en smäck... nam nam vad gott det va... 2 små potatisar åkte ner med en herrans massa sås dock.. haha.. gjort på enbart smör och grädde typ.. haha...=) 
 
efteråt hade syrran gjort äpplepaj på stevia och mandelmjöl... guuuud så go...!!!
 
 
Ja.. Elina slocknade på 2 röda i bilen hem så det var bums i säng för henne och jag sitter själv i sängen nu... ansiktsmasken skall av sen blir det antingen film eller läsa i boken... =)
 
Imorgon kl 12 är det kalas för Daniel`s pappa sen skall vi på bio... Elina får vara kvar hos svärföräldrarna...
 
jag har ju lite träningsabstinens.. 2 vilodagar redan... 3 imorgon... 4 på Måndag om jag inte bokar upp mig... måste göra det..!
 
Love my muscles..!!!
 
 
Don`t wanna lose them...!
 
Pöss and god natt=)

Kommentera inlägget här :