Skön dag idag med:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja det är kul att jag ändå får dagarna att gå, får ju tillbringa dom med världens bästa tjej:)

Vi slog upp ögonen innan kl 9 i morse.. hon somnade ju tidigare igår men har sovit oroligt...

undrar vad som händer med henne..?? 


Upp och hoppa.. ära frulle och gosa och leka sen la jag henne för att sova.. men tror bara hon sov knappt en timme.. inte vanligt för att vara henne...

Efter det var det lunch till henne sen tog vi på oss och trotsade snöstormen som helt plötsligt drog in över Lerum.. knallade bort till Centrum.. in och kika lite.. köpte kanel för det slukar jag ju varje morgon..=)

Sen hittade jag 2 bodys till snuttan för 65:- st..

och sen in på systmet för att bunkra upp.. sen var jag tok sugen på Sushi.. blev glad när jag såg att det var lite folk där inne så en lunch på Mikado fick det bli=)

Hjärtat åt sina kex i vagnen så länge=)

sen knallade vi hem och då var det nån som somnade i sin vagn...

bära upp snuttan till sin säng och då satte min mage lägligt igång... att äta sushi när man är vrålhungrig.. plus kaffe efteråt... ja ...

Jag kör ju varannan tarmtömning dieten.. det är mitt sätt att gå ner i vikt på=)

Fy fan!!

Var glad att Elina sov... 

usch..!

Var helt matt efteråt och då vaknade ju Elina igen.. vi låg i sängen och mös lite.. hon lekte och jag kunde vila mig lite... sen kom Daniel hem.. jag gjorde mat till han för jag kunde inte äta nått.. tog en yougert det var allt.. 

sen var det svida om och sticka och träna...=)

Nu är jag nyduschad och har fått i mig mat... 

Ligger nerbäddad i sängen... läsa lite sen sova..=)

Imorgon bitti skall jag väga mig... ojojoj.. nervöst..=)

Natti natt

 

Kommentera inlägget här :