Jag njuter...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Sitter på balkongen och har öppnat upp alla fönster så det är öppen balkong just nu.. datorn i knät och jag och Daniel har druckot kaffe och kastat ut kex till fåglarna.. garvat som fan åt dom och lagt in repliker på dom.. sånt garvar jag som fan åt.. djur som pratar.. haha..=)
 
T.e.x
"Åhh kex.. fan vad najs.. "
"Var det nån som kastade... JÄVLAR, här haglar det ju"
 
Ja det är ju absolut inte lika roligt som när man ser dom stackars fåglarna samtidigt när dom pickar här ute.. haha..=)
Sitter och drömmer mig bort till att bo i hus och ha stor altan med pool...
herregud så underbart det hade varit...
 
Daniel skall träna kl 18.. och jag och Elina hänger nog på för att titta på..=)
 
jag saknar träningen som FAN!!!
Men måste låta det läka i munnen.. stygnen får ju inte gå upp.. just nu är jag tjusigt gul på kinden.. som ett blåmärke som sakta försvinner...
 
 
 
sexy...
 
annars blir det lungt idag.. imorgon tar vi slottskogen med picknick och grejer.. skall bli grymt mysigt=)
 

Kommentera inlägget här :