Ligger i sängen..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Istället för slottskogen idag så blev det ett par timmar vid stranden här nere vid Aspen..

Ja som vanligt sov vi länge i morse igen.. Halv 11 väckte jag lillfia.. :)

Upp och äta god frukost sen så packade vi ihop oss..

Och åkte och hämtade Nora och Oliver då Linda skulle åka och röntga axlarna efter jobbet..

Vi åkte då till Aspen och fick även sällskap av Marielle och Ella.. Gott!!

Elina var som vanligt galet förtjust i vattnet.. Strax efter kl 15 begav vi oss hemåt..

Elina behövde sova så hon fick lagt sig 1,5 timme..

Efter det fick hon mat och jag körde Daniel till boxen för träning och åkte sen till syrran för att lämna barnen och ta en långpromenad som sagt! Gött!

Nu tänkte jag sova för måste komma upp tidigare i morgon!

Bränt mig lite idag=)

Nattinatt=)

Kommentera inlägget här :