Fredagsmiddag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Kan väl inte säga att middagen blev superb men jag var så vansinnigt hungrig..

Blev så jäkla sent.. Jag skulle ätit vid 19 senast.. Men middagen var klar först typ vid 20.30..

(sega karlslok som inte kan planera bättre)

 

En öl och ett glas vin på det..hej-full-Malin!

Ja jag sket i att potatis gratängen inte var klar..

Jag höll på att däcka av trötthet och brist på mat. Så jag åt..

själv... envist och surt och något onyktert...

gjorde kotlettstek i ugnen, toppad med kryddor och vitlök

.. till det vart det potatisgratäng...=)

En portion blev det och sen blev det en skål popcorn som även sötkorven Elina mumsade i sig av..

2 glassar tryckte jag i mig oxå..

bara för att...

Hade lätt kunnat trycka i mig ett par till..

Men ärligt..

Äter så jäkla bra nu när jag börjat jobba och tappat över 1 kg på dessa två veckor.. -1,2 för att vara exakt..

Så jag tycker jag är värd det..

Nu skall jag äntligen sova.. Elina däckade av för 1 timme sen..

Så ont i sina tänder stackarn.. 2 kindtänder har ploppat upp i hennes mun nu..

Hon fick lite Ipren och så somnade hon gott.. Skall jag med göra..

I morgon är det Allum som gäller..

Jag har ta mig fan inte handlat ett skit på över 4-5 veckor..

senast var i mitten av maj och då betalade min kära far det!

Så jag är ta mig fan värd ett par träningsshorts och handledsskydd då jag har vrål ont i ena handleden... Så det så !!

Sova var det ja!

trött...

 

 

Kommentera inlägget här :