Nyss hemkommen...

publicerat i Elina;

..från BUMLE...

(Barn och ungdomsmottagningen i Lerum)

ja även fast Elina verkar lite bättre idag och t.o.m åt sin gröt i morse så ville jag kolla upp henne..

Bor ju bara några meter från mottagningen oxå så varför inte..

Fick en tid halv 11..

Glad att jag gick dit..

Verkar som hon har början till öroninflammation i höger öra..

Skall hållas under uppsikt.. Lilla snäckan..

Var så ledsen när doktorn skulle titta henne i örat.. Hon har väl ont...

Så nu måste jag ge henne massa nezeril.. glad att jag gick till apoteket och köpte det igår...

HJärtat somnade på 2 sek när vi gick hemåt.. så nu sover hon så gott...

jag skall passa på att göra lunch.. skall bli gott.. skall steka kyckling och göra en slags kyckling gryta..=)

MUMS!!

Kommentera inlägget här :