Dagens träning!

publicerat i Träning;
Tjosan.. då har man kickat igång denna goa Lördag med ett gött träningspass..=)
 
Satt gott...
 
kroppsformen känns okej.. men jag anstränger mig ju inte för att nå ett topp resultat så jag är nöjd...
 
Jag gjorde denna idag...
 
Tiden stannade på 22.18 min för min del=)
 
Eftersom jag körde Open nu kl 12 så skippade jag styrkedelen med bänkpress.. värmde upp och körde med Robin.. 
Han la dock av mitt i då han inte riktigt sätter sina Front Squats.. han är ju ny på Crossfit...
 
stången för Front squats och boxlådan för HSPU = Hand stand push ups..
Till Chest to bars använde jag svart gummiband..
Jag stannade kvar för att göra rörelsemomenten med stång... jäklar vad det känns.. men jag måste... täääääänja..!!
 
kändes gött efteråt...
 
Hem och fotade mig för att kolla kroppsformen...
 
 

Kommentera inlägget här :