En paus...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Kvart i 9 var det upp och hoppa i morse..

I med frukost och på med kläder.. Halv 10 åkte vi till syster Linda..

Hämta henne och åka till boxen.. Syster Marielle skall tävla i Falun i helgen med några andra från boxen så det var ett gäng där som skulle åka upp.. Jag och Elina sa lycka till och vinkade av systrarna..

Sen åkte jag snabbt hem hämtade vagnen så åkte vi till Gråbo och hälsade på Therese och Novalie..

Vi gick en liten promenad och tjötade lite skit..

Elina fick sovit i vagnen och sen åkte vi hem och åt lunch:)

Nu leker Elina och jag laddar batterierna.. Satt upp mig på träning kl 17..

 

Får se om Daniel kommer hem.. Osäkert vad som händer ikväll.. Men jag jobbar först imorgon kväll.. Är ju Lerums dagarna i helgen.. En öl kanske:)

 

Kommentera inlägget här :