Hudcancer????

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja.. jag var ju och gjorde detta pricktest...
 
Fick fylla i ett papper... och blev inkallad...
ta av mig till bara underkläderna...
och lägga sig där utlämnad medans läkaren går igenom en med ett förstoringsglas...
 
Av alla fläckar jag har på kroppen så var det inte den jag trodde som skulle visa sig vara nått...
 
usch...
Syns ju ingenting på den av blotta ögat...
dålig bild med.. men inte så lätt att ta kort på sin egna arm..=)
 
Som tur är så är i allafall inte fläcken tillräckligt angripen för att det skulle vara nån fara...
är början till Hudcancer och dom ville egentligen ta bort den.. men eftersom den sitter i tatueringen så kommer det bli ett ärr och det är ju inte så snyggt i tatueringen...
 
känns skönt att få ha kollat det i allafall..
 
Nu avaktas det för om fläcken växer och blir större måste dom ta bort den med en gång...
 
Elina var ju med sin Farmor under tiden.. hade gått runt med sin vagn och charmat alla..
 
mammas älskade lilla going!!!
 
Ja efter sjukhusbesöket så åkte vi hemåt.. gud så trötta vi va båda 2...
 
Elina tok somnade i bilen och jag höll fan på att somna..
sov skit i natt.. det gjorde även Elina.. vaknade vid 4 och strulade ju...
herre...
 
är fler tänder på g.. och det har tagit kål på mig idag.. det har varit konstant gnäll från hennes sida.. gjort mig tokig och mitt tålamod har verkligen testats.. 
SHIT MAJGAD!!
 
Var helt slut när jag kom hem.. Elina sov vidare som tur va.. min mage var katatsrof som vanligt och jag la mig på sängen en stund.. hade så lätt kunnat somna men Daniel kom hem och det var dax för mig att åka och repa.. frusen och dötrött åkte jag till Floda...
 
Var som en gäspande zombie...
 
Vi har spelning den 2 Juni så gick igenom dom låtarna plus att vi testade en ny låt..
 
kul=)
 
Tankade och åkte hem..
 
lagade lite mat och fick ta hand om en gnällig unge...
 
jag hoppas hon sover nu.. Daniel fick ta henne för jag orkade bara inte...
jag hoppas oxå att hon sover hela natten...
Jag är helt slut...
 
Mitt humör har varit åt helvete det sista...
trött... grinig...
 
PMS.. gissar jag på...
 
nu sova..!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Ett ärr är väl bra mkt bättre än hudcancer? Tänk på att det kan spridas ut i kroppen. Vore puckat att göra annat.

Svar: Ja jag litar ju på att läkaren vet vad hon gör... att inte ta bort den om jag ligger i farozonen skulle ju vara rätt puckat men jag antar av läkarens bedömning att det inte har blivit cancer ännu utan är bara i riskzonen för att bli... så tolkade jag det...
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :